H Amazon ανοίγει κομμωτήριο και θα είναι hi tech

Αφού μεταμόρφωσε αρχικά τη βιομηχανία των βιβλίων και στη συνέχεια το παγκόσμιο εμπόριο, αφού εισχώρησε σε εκατομμύρια σπίτια με τις συσκευές φωνητικού ελέγχου των ηλεκτρονικών και άλλων οικιακών συστημάτων, αφού μπήκε στον τομέα των σουπερμάρκετ, η Amazon αποφάσισε τώρα να ασχοληθεί και με τα… μαλλιά μας. Οπως αναφέρουν σε δημοσίευμά τους οι Times, ο εμπορικός κολοσσός του Διαδικτύου ετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο του κομμωτήριο στην περιοχή Σπίταφιλντς, στο ανατολικό Λονδίνο.

Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, στόχος δεν είναι να ασχοληθεί η εταιρεία με τη βιομηχανία των κέντρων αισθητικής και περιποίησης, αλλά να δοκιμάζει στο κατάστημα νέες καινοτόμες τεχνολογίες. Θα χρησιμοποιείται, δηλαδή, ως ένα είδος εργαστηρίου. Σε δεύτερο επίπεδο, η Amazon θέλει να παρατηρήσει τις προτιμήσεις των πελατών σε διάφορα προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, ώστε να καταστρώνει αναλόγως την εμπορική στρατηγική της για αυτού του είδους τα προϊόντα.

Το κομμωτήριο θα δέχεται άνδρες, γυναίκες, αλλά και παιδιά, που θα μπορούν να βλέπουν σε συστήματα επαυξημένης πραγματικότητας πώς φαίνονται με διάφορα στυλ κουρέματος, αλλά και πώς θα δείχνουν με διάφορες χρωματικές αποχρώσεις στα μαλλιά τους, ώστε να αποφασίζουν τι θέλουν να κάνουν. Το κατάστημα θα πουλά και διάφορα προϊόντα περιποίησης.

Οι πελάτες θα επιλέγουν όποιο τους ενδιαφέρει και αμέσως σε μια οθόνη θα εμφανίζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες. Αν ο πελάτης αποφασίσει να αγοράσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα, θα χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο, θα το σκανάρει και η αγορά του θα γίνεται μέσω του site της Amazon.

Οσο ο πελάτης περιμένει να εξυπηρετηθεί ή όσο κουρεύεται, θα μπορεί να παρακολουθήσει μια ταινία ή άλλο οπτικοαουστικό υλικό για να περάσει η ώρα του, σε κάποιο tablet που θα του διαθέσει το κατάστημα για αυτό τον σκοπό. Θα υπάρχει επίσης και ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος σαν στούντιο, όπου ο πελάτης, αφού κουρευτεί, θα μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες με τη νέα εμφάνισή του. «Το κατάστημα θα αποτελεί ένα σημείο πειραματισμού όπου παρουσιάζονται νέα προϊόντα και νέες τεχνολογίες. Έχουμε σχεδιάσει το κατάστημα ώστε οι πελάτες να έρχονται σε επαφή με τα κορυφαία προϊόντα περιποίησης μαλλιών αλλά και την κορυφαία τεχνολογία. Θέλουμε αυτό το εγχείρημα να μας φέρει ακόμη πιο κοντά με τους πελάτες μας, αλλά και να γίνονται δοκιμές νέων τεχνολογιών. Δεν έχουμε πάντως προς το παρόν κάποια σχέδια να ανοίξουμε και άλλα καταστήματα» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Amazon.